Αυγά και διατροφή: Γιατί είναι σημαντικά για την υγεία

Τα αυγά είναι μία τροφή παρεξηγημένη. Πολλοί λένε ότι παχαίνουν, άλλοι λένε ότι έχουν υψηλή χοληστερόλη. Το άρθρο αυτό θα σας παρουσιάσει πέντε στοιχεία που θα κάνουν τους μύθους αυτούς να καταρρεύσουν, μιας και τα αυγά είναι μία τροφή πολύ σημαντική για μία πλούσια και ισορροπημένη διατροφή.

eggs.jpg

1. Έχουν λίγες θερμίδες

Ένα αυγό περιέχει μόλις 78 θερμίδες, ενώ ταυτόχρονα περιέχει πολλά θρεπτικά συστατικά. Ένα γεύμα με τρία βραστά αυγά, συνοδευόμενο με κάποια λαχανικά, είναι πλούσιο σε ενέργεια και δεν ξεπερνά τις 300 θερμίδες.

2. Είναι χορταστικά

Τα αυγά είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά και χορταστικά, εξαιτίας της υψηλής τους περιεκτικότητας σε πρωτεϊνη. Οι τροφές που είναι πλούσιες σε πρωτεϊνες μειώνουν την όρεξη για φαγητό και αυξάνουν τη διαδικασία του κορεσμού.

3. Ενισχύουν το μεταβολισμό

Τα αυγά περιέχουν όλα τα απαραίτητα αμινοξέα στις κατάλληλες αναλογίες. Αυτό σημαίνει ότι ο οργανισμός μπορεί εύκολα να αξιοποιήσει την πρωτείνη των αυγών για τη συντήρηση και το μεταβολισμό του.

4. Είναι εξαιρετικά σημαντικό για να ξεκινήσεις τη μέρα σου

Η κατανάλωση αυγών στο πρωινό, είναι εξαιρετικά ωφέλιμη για μία ισορροπημένη δίαιτα και το αδυνάτισμα.

5. Είναι οικονομικά και μαγειρεύονται εύκολα

Το οικονομικό αντίτιμο για τα αυγά είναι πολύ μικρό. Μπορεί να τα βρει ο καθένας παντού και είναι πολύ εύκολη και γρήγορη η παρασκευή τους με διάφορους τρόπους.

Πηγή: in.gr

                                                                            Επιμέλεια Κειμένου: Παυλιδάκης Γιάννης