Ο κορονοϊός «έπληξε» τις τηλεθεάσεις – Τι συμβαίνει με τις εκπομπές και τις σειρές που επανήλθαν

 

 

9-1068x744.jpg

Το προηγούμενο διάστημα, η πανδημία του κορονοϊού και τα μέτρα της Κυβέρνησης «έκλεισαν» τον κόσμο στο σπίτι, με αποτέλεσμα η μικρή οθόνη να είναι η μοναδική επιλογή ψυχαγωγίας. Παράλληλα, όμως, η νέα πραγματικότητα που δημιουργήθηκε και στην TV σήμανε την «παύση» των ψυχαγωγικών φορμάτ στα περισσότερα κανάλια.

Έτσι, οι τηλεθεατές έσπευσαν να αποκτήσουν νέες τηλεοπτικές συνήθειες, προκειμένου να καλύψουν το «κενό» που τους δημιουργούσε η απουσία των αγαπημένων τους προγραμμάτων. Περίτρανο παράδειγμα, η τηλεθέαση του MEGA στην prime time, όπου οι επαναλήψεις σειρών («Είσαι το ταίρι μου», «Πενήντα Πενήντα») κατάφεραν να σημειώνουν διψήφια ποσοστά.

 
 

Την ίδια στιγμή, το «MasterChef», το ριάλιτι μαγειρικής του STAR, δεν σταμάτησε να σαρώνει στη βραδινή ζώνη, καθώς «έπαιζε» χωρίς ανταγωνισμό και ήταν από τα ελάχιστα πρότζεκτ που προβαλλόταν με πρωτότυπα επεισόδια.

master-chef-krites.jpg

Εκτός όμως των προαναφερθέντων, παρατηρείται το εξής τηλεοπτικό φαινόμενο: κάποιες από τις επιτυχημένες εκπομπές και σειρές που επιστρέφουν στην κανονικότητά τους, δεν σημειώνουν την αναμενομένη τηλεθέαση, ή τα νούμερα που έκαναν πριν τον κορονοϊό. Το βράδυ της 18ης Μαΐου, το νέο επεισόδιο του σίριαλ «Άγριες Μέλισσες» έκανε 22,3% στο σύνολο και 20,5%  στους τηλεθεατές 18-54, ποσοστά πολύ χαμηλότερα από τα συνηθισμένα που έφταναν το 30-35%.

Το ίδιο συμβαίνει και με τον Νίκο Μουτσινά και το «Καλό Μεσημεράκι» του ΣΚΑΪ. Η ψυχαγωγική εκπομπή, πριν την πανδημία του κορονοϊού και το «διάλλειμα» που έκανε, σημείωνε 20-25% σταθερά, ενώ τις τελευταίες εβδομάδες έχει περιοριστεί στο 15-16%.

 

grigoris-arnaoutoglou_0.jpg

Με χαμηλότερα ποσοστά επέστρεψε και ο Γρηγόρης Αρναούτογλου με το «The 2night show», ένα φορμάτ που τη φετινή σεζόν σάρωνε στη late night ζώνη. Ο παρουσιαστής επέστρεψε, την περασμένη εβδομάδα, και μπορεί να βρέθηκε στην πρώτη θέση στη ζώνη του, όμως το 16,4% στο δυναμικό κοινό δεν μπορεί να συγκριθεί με τα 25άρια και 30άρια που έκανε πριν την πανδημία.

Το μόνο που απομένει είναι να δούμε πώς θα κυλήσουν οι επόμενες ημέρες και τι θα δείξουν τα μηχανάκια της Nielsen από εδώ και στο εξής. Άραγε, οι τηλεθεατές δεν έχουν μάθει ότι τα προγράμματα επέστρεψαν με νέα επεισόδια, ή απλά άλλαξαν συνήθειες…

 

Πηγή:https://www.firstnews.com.gr/

Δημοσίευση άρθρου: Δήμητρα Δουρδούρη